05.11.2007., ponedjeljak

Toranj, utvrda, vitezovi!

Buđenje rano ujutro. Jedan manji ruksak. Sadržaj: rezervna garderoba, vjerni vodič, sendviči, voda, karta za vlak. Vreća za spavanje. Sve što je bilo potrebno za još jedan vikend istraživanja talijanskih gradova je spremno. Vlak je krenuo u 7:00 i nešto prije podneva već sam sjedio na travi i uživao u predivnom danu bez traga oblaka, na jednom od najljepših trgova Piazza dei Miracoli, ali više poznata po znamenitom Kosom Tornju. Doživljaj samog tornja nije bio ništa posebno (iako se nisam popeo na njega), ali zato cijeli trg i dojam koji ostavlju, zajedno s tronjem, katedrala i krstionica je fenomenalan. Pogotovo za tako lijepog dana. Nakon par sati provedena uživajući u svemu gore navedenom i promatrajući veliku količinu turista kako "ispravlja" tj. "podupire" toranj na svojim fotografijama, krenuo sam na drugačije istraživanje Pise. A to je kroz oči jedne prijateljice, Elene. Tako smo u manjem društvu obišli park uzduž obale Arno, prošetali se glavnom ulicom i posjetili njihov "Algoritam", te sam probao jedno tipično toskansko jelo, koje je navodno najbolje na tom jednom mjestu u Pisi. Ne mogu se trenutno sjetiti kako se zove, ali je bilo dobro, slano, rađeno od neke žitarice i jede se s lepinjom. Sit i pomalo umoran od cijelog dana, večer sam završio u jednom tipičnom studentskom stanu, gdje sam bio nagovoren degustirati još jednu večeru, jadan ja :-)
From Pisa, Novembe...



Drugi dan ponovno rano dizanje (iako znatno kasnije nego dan prije), sjedanje u auto i kroz prekrasan krajolik (drvoredi, preko i kroz mala brdašca, te pogled na udaljenu Pisu u kojoj je su najviše točke upravo slavni toranj i katedrala) putovanje prema 20 km udaljenom mjestu Lucca. Taj mali gradić (iako ne tako mali, tj. veličine kao Pisa, ali manje popularan) je poznat po svojim gradskim zidinama, koje su, zbog relativno mirne povijesti, u potpunosti sačuvane i okružuju sam centar. Same zidine i stara gradska jezgra čine ovaj grad dovoljno zanimljivim za posjetiti (i svakako preporučen u mom vodiči), ali ovih dana postoji još jedan dodatni razlog. Najveći i najpoznatiji sajam stripova i "igara s igranjem uloga" (engl. role playing games) u Italiji - Lucca Comics (link samo na talijanskom). U samom gradu i oko njega, kroz 10tak šatora/paviljona bili su izloženi razni primjerci i posebna izdanja stripova, te "gadgeti", suveniri, igračke i kolekcionarske stvarčice s motivima poznati (i manje poznatih) strip junaka. Osim toga, cijeli grad je vrvio obožavateljima svih uzrasta, a mnogi od njih obučeni i maskirani u svoje najdraže junake. Također šator sa igrama je bio prepun ljudi koji su izmjenjivali svoje Magic karte ili pak isprobavali neku od novo predstavljenih igara. Ono što je mene najviše iznenadilo (iako nisam nikad previše pratio tu strip kulturu) je što je meni poznatih junaka (Batman, Superman, Dylan Dog, Alan Ford etc.) bilo uglavnom pod antiknim sekcijama, dok većinu glavnih atrakcija predstavljaju japanski junaci tj. manga kultura. Ali dobro, ni tu nisam bio baš potpuno neuk, pa sam znao pokoje ime (Naruto, Dragon Ball, Guandam Wing etc.). U svakom slučaju bilo je divno vidjeti sve to i vratiti se malo u djetinjstvo dok su još super junaci igrali važnu ulogu u svakodnevnom životu. Dok sam razgledavao grad, naletio sam i na skupinu mladih obučenih u vitešku opremu koji si glumili vitešku borbu, a to pod gradskim zidinama je davalo poseban čar. Nakon svega trebalo se vratiti u Pisu, tj. uhvatiti vlak za Milano, te (nažalost) to mi je uspješno pošlo za rukom :-)
From Lucca, Novemb...

- 13:25 - Komentari (4) - Isprintaj - #

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Studenstki zivot u Milanu!